Hoe kan ik de klantenservice bereiken? Je kan een mailtje sturen naar info@stylynn.nl of een what’s app naar 06-38747559. Als de vraag over een lopende order gaat hou dan altijd je ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling

Wanneer word mijn pakket verzonden? Ik doe er alles aan je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Is het item op voorraad dan streef ik er naar dit bij 1/2 werkdagen te versturen. Is het item gepersonaliseerd dan is de levertijd minimaal 4 werkdagen.

Is het mogelijk mijn bestelling af te halen? Ja, dit kan op afspraak. Kies bij het afrekenen voor de optie afhalen en neem contact op voor het maken van een afspraak. Afhalen kan op Valkenier 17 Tollebeek

Mijn product is in nabestelling, wat betekend dit? Het product is niet direct op voorraad maar nog wel door mij besteld kan worden. Ik zal het bestelde item inkopen en direct verzenden zodra het binnen is, dit duurt meestal 1/2 weken. Meerdere producten besteld? Dan verzend ik de complete order wanneer deze compleet is.

Wat is een pre-order? Als er pre-order staat kan je het product vast ‘reserveren’. Soms heb ik producten in nabestelling en willen klanten zeker zijn van een item dan is het mogelijk een pre-order te plaatsen. De complete order word verzonden wanneer alles binnen is.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen? Na het plaatsen van een order word deze automatisch verzonden, check altijd eerst de SPAM box. Heb je ook hier geen bevestigingsmailtje staan dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Neem contact op via de mail of what’s app dan kunnen we het oplossen.

Moet ik betalen voor het retourneren? Ja, de kosten van het retour sturen is op eigen kosten.

Hoe kan ik mij producten retourneren? Hier kan je precies zien hoe je kan retourneren en deze aanmelden via het retourformulier.

close

10%

korting, speciaal voor jou 🎁

Meld je aan om je exclusieve korting te ontvangen en blijf op de hoogte van onze nieuwste producten & aanbiedingen!

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.